موتور ماشین CPAP

August 19, 2021

موتور ماشین CPAP

با شیوع همه گیر جهان ، نیاز ماشین آلات CPAP برای درمان بیماران با مشکل تنفس افزایش چشمگیری یافته است.ZHAOWEI می تواند راه حل های موتور دنده را نه تنها برای ماشین های CPAP ، بلکه سایر دستگاه های پزشکی نیز ارائه دهد…

 

CPAP چیست؟
CPAP ، مخفف فشار مستمر مثبت راه هوایی ، نوعی تهویه فشار مثبت راه هوایی (PAP) است.درمان CPAP به طور گسترده ای در درمان آپنه انسدادی خواب (OSA) و نوزادان نارس که ریه های آنها برای تامین اکسیژن کافی و حمایت از تنفس تکامل نیافته است ، استفاده می شود.

 

دستگاه CPAP در اصل یک جعبه کوچک است که داخل آن یک فن موتور دار وجود دارد.فن که توسط موتور دنده ای هدایت می شود ، بی سر و صدا هوا را از طریق یک فیلتر از اتاق بیرون می کشد و به آرامی آن را تحت فشار قرار می دهد تا هوا را برای کاربران ارسال کند.یکی دیگر از اجزای کلیدی ماسک است که شامل قاب ، بالشتک و سرپوش است.یک لوله برای اتصال موتور و ماسک وجود دارد ، هوا را از طریق یک مرطوب کننده گرم شده عبور داده و سپس آن را به سطح ماسک می رسانید.

 

آخرین مورد شرکت موتور ماشین CPAP  0

 

موتورهای 22 میلی متری BLDC توسط ZHAOWEI
موتورهای دنده ای بدون برس ZHAOWEI 22 میلی متری برای دستگاه CPAP مناسب هستند.موتورهای دنده ای BLDC دارای ارتعاش کم و سر و صدای کمی هستند که بر کیفیت خواب کاربر تأثیر نمی گذارد.در عملکرد مداوم ، موتورها می توانند نیاز دستگاه های پزشکی با بلبرینگ با کارایی بالا و راندمان بالا را تا 90 satisf برآورده کنند.یک کنترلر با موتور براشلس متصل شده است تا سرعت حرکت و ولتاژ خروجی را به طور دقیق کنترل کند.

 

ZHAOWEI Machinery & Electronics Co.، Ltd مجموعه ای از خدمات توسعه سفارشی را ارائه می دهد.پارامترهای فنی سفارشی ارائه شده توسط ZHAOWEI در زیر نشان داده شده است:
قطر: 3.4 میلی متر تا 38 میلی متر
ولتاژ: ﹤ 24V
قدرت خروجی: 50 وات
سرعت خروجی: 5-2000 دور در دقیقه
نسبت دنده: 2-2000
گشتاور خروجی: 1.0gf.cm -50kgf.cm

22mm metal motorچشم انداز
هوش یک محصول تنها مرحله اولیه دستگاه های الکترونیکی پزشکی هوشمند است.ارتباط هماهنگ بین محصولات می تواند تجربه کاربری بهتری را ایجاد کند.در این راستا ، مرکز تحقیق و توسعه ZHAOWEI موتور دنده برای تجهیزات پزشکی.ZHAOWEI محصولات مربوطه را برای پمپ انسولین ، پمپ تزریق هوشمند ، چاقوی خود انعقادی ، دستگاه منگنه جراحی ، سیستم شستشوی جراحی ارتوپدی و غیره توسعه داده و طراحی کرده است. سیستم محرک چرخ دنده واقعاً چیدمان وسیع تری از آشپزخانه هوشمند را درک می کند و هوشمند را ارتقا می دهد. استراتژی آشپزخانه